Livbox, ystävänpäivälahjoja ja fanipipo | Yllätyksiä


Terve! Helmikuu on ollut yllätyksiä täynnä ja kaikenlaista on tippunut postista. Livbox oli yksi niistä ja tämä ystävänpäiväteemainen oli viimeinen tilaukseni. Tuotteet oli kivoja ja mielellään testailen niistä suurinta osaa nyt kun olen tarkemmin päässyt tutkimaan. Ruutu+ koodi oli myös hyvä lisä sillä olen kokeillut sitä kerran kuukauden ilmaiseksi ja sieltä löytyi kaikenlaisia hyviä sarjoja sekä elokuvia. Livboxin lisäksi muutama ystävä oli päättänyt ilahduttaa minua lahjoilla ja miehen hankkima ystävänpäivälahja vähän myöhässä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan! 


Kiitos Heidi ja Vilma!
Heidi lähestyi minua Facebookin yksityisviestillä ja pyysi osoitettani, koska hänellä oli jokin yllätys minulle. ♥ Olin niin innoissani tästä, koska se oli täysin odottamatonta ja kirjoittelin vastaukseksi, että en malta odottaa. :) Ei mennyt kauaakaan, kun sain hyppysiini paketin missä oli kissakortti, herkkuja ja ihanat kissakorvikset! Heidi kirjoitteli korttiin, että oli nähnyt nämä korvikset ja heti minä olin tullut hänen mieleensä. Voiko olla mitään hassumpaa? Kiitos ihanista korviksista, koska on ihan minun tyyliset sekä kuten mainitsit, uusi kissakortti kokoelmaan. 

Paras ystäväni Vilma oli myös halunnut muistaa minua ystävänpäivänä ja kyseli, että postittaako sen Ouluun vai antaako sitten kun nähdään. Sanoin sitten, että voi myös postittaa ja annoin vielä osoitteeni. :) Samanlainen päivän piristys oli kyllä, koska oli niin minun näköinen kortti ja tietysti nuo kissakorviksetkin! ♥ Jotenkin oli niin hauska sattuma miten kummatkin naiset oli lähettänyt samantyyppiset lahjat. Hymyilyttää vieläkin! :)

Kiitos Eekku!
Eekku oli myös lähettänyt ystävänpäivän aikoihin paketin missä oli namusia ja tällainen pupuponnari minkä voi laittaa hiuksiin. Värit osuivat ainakin kohdalleen, koska pinkki ja sininen on lempivärejäni! ♥ Tottakai Eekku sen tietysti tietää. :) Kiitos myös tästä yllätyksestä!

Tuomon sain suostuteltua hankkimaan minulle lahjaksi Aito Mäkki -pipon täältä. :) Olisin halunnut myös Adi L Haslan minttuteekannu -pipon, mutta ehkä myöhemmin. Fanikamat on nimittäin aika kalliita, joten niitä ei tule usein haalittua. Pipo on tosi laadukas ja pehmeä päässä sekä olen kerinnyt käyttää sitä jo monena päivänä. Aito Mäkki on niin täyttä rakkautta! 

Kiitos Tuomo!
Onko sinulla fanituotteita?
Oletteko yllättyneet viime aikoina?

14 kommenttia :

  1. Kivoja juttuja oot saanut ja mua harmittaa että se eyeliner oli menny pilalle =(
    Onneksi tykkäsit pampulasta ja tuomo sai herkut ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! On kyllä ollu kohokohtia kaikki jutut ja piristäny. <3 Eipä se oo niin justiinsa, kun tää pompula on niin kiva. :)

      Poista
  2. Onpa kivoja nää kaikki! Ite sain tänään yllärin postista ja kyllähän se piristää mahottomasti. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin! Ihan fiiliksissä. :) Minkälaisen yllärin sait? <3

      Poista
  3. Aika hauska sattuma kyllä tuo, että sait kaksi samantyyppistä yllätystä! :)
    Ja kiva kuulla, että tykkäsit korviksista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä aika hassua, mutta täysin ymmärrettävää. Arvostan ja kiitos tosi paljon ihanasta yllätyksestä! Kiva kun joku noin ajattelee! :) <3 Pojillekkin viikonlopun herkut... tai no kestää ne pitempäänkin. :D

      Poista
  4. Se on aina niin ihanaa kun saa postia! <3 mää odotan innolla born pretty storen pakettia! Haksahdin ostolakossa, kun tuli sähköpostiin viesti jopa 70% alennuksista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin! Yllätyspostia varsinkin. :D Oho! No on ollu hyvät alennukset. :D Eihän semmosta kannata sivuuttaa ja varsinkin jos on jollekkin tarvetta tai ei ole varsinaisesti, mutta haluaa kuitenkin. :)

      Poista
  5. Multa on tulossa vielä pieni ylläri lähiaikoina. <3

    VastaaPoista
  6. Haluatko vaihtaa tuon Livboxin kaulakorun, kun olisin halunnut tuon mustalla helmellä, mutta sain turkoosi helmisen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän se käy! Laitappa mulle vaikka sähköpostia liittyen vaihtoon ja osoitteisiin, että miten toimitetaan. :)

      Poista