Simballa treffit | Ystävänpäivä


Hei! Etsin tositarkoituksella kissamaista deittiä ystävänpäiväksi! Kirjoittelen vähän itsestäni tietoja alas, jos vapaat mirrit kiinnostuisi minusta. Tykkään pinkistä väristä, koska se on rakkauden väri. En mielellään myönnä, että olen oikeasti hirveän rakastettava pörrömäinen mies... ainakaan mammalle en kerro. Saisit minusta kuitenkin tosi hellän ja kiltin aviokollin, jos lähdet treffeille!

Olen tosi pehmeä ja pitkäkarvainen, joten vieressäni tulee tosi lämmin olo.


Jaan mielelläni ruoan jämät ja herkut kanssasi, koska olen aika nirso.

Nautin pitkistä kävelyistä pakkasaamuina ja voisimme jahdata yhdessä oravia!

Tykkään myös paljon nukkumisesta ja rauhallisesta ympäristöstä.


En siedä vieraita miehiä, joten ei turhia säätöjä!

Sinulla olisi lyhyt turkki ja kauniin väriset silmät, jotka poikkeaisivat omistani!

Antaisit minun pestä somaa turkkiasi, koska olen hyvä siinä!


Kirjoitin treffi-ilmoituksen viimeksi vuoden vanhana ja toivoisin nyt, että tällä kertaa nappaisi. Tulisi vastaan se oikea kissa, joka vie tassut alta! Ajattelin, että näin yli kahden vuoden vanhana olisin vähän kypsempikin kuin aikaisemmin. Minulla on kuitenkin melkein samat vaatimukset kuten aikaisemminkin, koska tiedän oman arvoni miehenä.


Ottaisitteko mirrit yhteyttä?

8 kommenttia :

  1. Ihana hakemus! <3

    Hyvää ystävänpäivää jo ennakkoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toivottavasti nappaa! Hyvää ystävänpäivää myös sinulle! :3 Meow!

      - Simba

      Poista
  2. Pepsi: Pinkki olisi kyllä kova sana. Se on mun lempiväri. Oravien jahtaaminen yhdessä voisi olla kivaa. Herkut, nam! Ja pitkät unet! Ethän kerro Felixille, mutta sinä olisit Simba olisit ennemmin minun deitti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos tositarkoituksella etsit, niin minä olisin oikeampi sulle kuin tuo pikkuveli. Se on melko rasittava nimittäin... Olisi tosi kiva tutustua ja kun kerta jaat saman mielenkiinnot kohteet kuin minä! :3 Purr! <3 Taisin rakastua!

      - Simba

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Simban kuvat kyllä onnistu hyvin tällä kertaa! :)

      Poista