Pinkkejä kosmetiikkatuotteita | ♥


Moro! Pakkasin yksi päivä reppua, kun olin lähdössä viikonlopuksi kotiin perheen luokse. Tajusin siinä pakatessa, että minulla on aika pinkkipainotteisia tuotteita. Laitoin kaikki riviin pesukoneen päälle ja tajusin, että oikeastaan kaikista löytyy jotakin siihen suuntaan olevaa sävyä! Ostanko siis tuotteita pelkästään sen ulkonäön vuoksi? No, suurimmaksi osaksi näitä tuotteita on tullut livboxin kautta ja osan olen saanut lahjana. Jotakin on kuitenkin tullut ostettua ja se on aika hauskaa huomata miten olen kääntynyt siihen kivan näköiseen tuotteeseen hyllyllä. Esittelen tuotteet, jotka on käytössä ja niitä joita olen käyttänyt vähemmän tai loppuun. :)

Pinkit tuotteet, joita käytän tällä hetkellä 


Schwarzkopf | hoitosuihke, hoitoaine, shampoo
Hiuksiini käytän kaikkia näitä tuotteita ja olen täysin rakastunut! Olen saanut näitä useaan kertaan anopilta synttäri- tai joululahjaksi ja kaikki pienet olen jo käyttänyt. Tuoksu näissä on vallan ihana ja säilyttävät hyvin värin hiuksissa varsinkin nyt, kun shokkivärit on käytössä. Hoitosuihketta käytän suihkun jälkeen, että saisin selvitettyä hiukset paremmin. Tuote jättää myös ihanan tuoksun ja tunteen hiuksiin. :)

Garnier | hiusseerumi
Seerumia ja ylhäällä mainittua hoitosuihketta käytän vuorotellen pyyhekuiviin hiuksiin. Tässä tapauksessa tuotetta pumpataan hiuksiin ja kuivataan hiustenkuivaimella. Hiukset näyttävät paksummilta ja tuuheammalta! 


Garnier | misellivesi
Laiskan meikinpoistajan pelastus, jota käytän silloin tällöin iltaisin. Kuvitellaan, etten jaksa mennä hanan ääreen pesemään kasvoja niin otan tämän purnukan ja vanulappuja sänkyyn mukaan. Meikit lähtee tosi hyvin kasvoista ja aine jättää pehmeän tunteen iholle. Aamullakin huomaa, kun pesee uudestaan kasvot, että iho tuntuu edelleen pehmeältä eikä kiristä!

Lumene | puhdistusgeeli
Geeli on minulla suihkussa mukana eli pesen sillä yleensä suihkutellessa meikin pois tai muuten iltaisin ja aamuisin väsyneet kasvot. En ole huomannut mitään erityistä vaikutusta ihooni, mutta käytän kuitenkin tuotteen loppuun ennen pitkää. 

Vichy | puhdistusvaahto
Kyseinen tuote ei ole mitenkään käytössä itselleni, vaan ainoastaan meikkivälineille kuten meikkisienelle. Puhdistan sillä munanmuotoisen sienen jokaisen käytön jälkeen ja olen suunnitellut kokeilevani tätä myös likaisille siveltimille. 


Viva La Juicy Couture | hajuvesi
Paras hajuvesi mikä minulla on ikinä ollut! Tuomo antoi sen joululahjaksi ja olen käyttänyt sitä siitä asti aina kun on jotain tärkeämpää juhlallista menoa. Ei riitä sanat kuvaamaan miten ihana tuoksu!

EOS | huulirasva
Mansikanmakuinen huulirasva, joka kulkee usein laukussani mukana. Kosteuttaa hyvin huulia pitkänkin aikaa ja tykkään pakkauksen erilaisuudesta. :)

Schwarzkopf | hiusöljy
Muutama tällainen pikkuinen puteli on tullut livboxeissa ja olen hyödyntänyt niitä kuiviin latvoihin. Varsinkin nyt, kun on jouduttu vaalentamaan tukkaa shokkivärien takia. Laitan silloin tällöin ennen ulos lähtöä tai kun hiukset on suihkun jälkeen kuivanut.

Axe | deodorantti 
Parhaalla ystävällä oli pari kesää sitten tätä käytössä ja ihastuin siihen tuokseen sen verran, että olen itsekin käyttänyt sitä siitä asti. Huomasin kuitenkin yksi päivä kaupassa, että ne olivat menneet poismyyntiin tarkoitettuun koriin, joten en tiedä saako niitä tällä hetkellä kaupoista. Pitää kuitenkin katsella, kun seuraavan kerran purkki tyhjenee. :)

Tuotteet, joita en käytä niin usein 


Pinkkejä tuotteita, joista en ole muodostanut vielä vahvaa mielipidettä. Löytyy uusimpia hankintoja kuten Batisten kuivashampoo, vanha purnukka L'orealin lämpösuojaa, Victoria's Secretin hempeän tuoksuinen Sheer Love, Kicksin mansikka-rapaperi ihonkuorinta ja ihan uusi Viva La Juicyn vartalorasva, jotan en ole uskaltanut vielä kokeilla. Haluaisin säästellä sitä ja nuuskutella vain! 

Tuotteet, jotka olen käyttänyt loppuun 


Schwarzkopf | shampoota ja hoitoaineita
Pienemmät versiot tällä hetkellä käytössä olleista eli on tullut testattua pienessäkin koossa.

Cutrin | shampoo ja hoitoaine
Livboxin mukana tulleet ja tykkäsin tosi paljon näistäkin. Harmillista, että paketin mukana ei oikein voi tulla täysikokoisia tuotteita.


L'oreal | voide
Meikin pelastaja kirjaimellisesti! Kyseinen tuote myöskin tullut livboxin mukana ja olen ihan hulluna tähän tavaraan. Käytän rasvaa aina meikin alla ja olen huomannut miten meikki levittyy paremmin iholle ja sitä tarvitsee laittaa vähemmän. Meikkiä pestessäkin tuntuu, että se liukuu iholta tosi pehmeästi pois ja iho on silti pehmeä pesun jälkeen. Todella hyvä tuote ja haen seuraavalla kauppareissulla uuden purkin! 

Schwarzkopf | hiuskiinne
Aika nopeasti meni tämäkin hiuskiinne kampauksia tehdessä ja oli oikein mukavan tuoksuinen. Tämäkin tuote on tullut livboxissa aikoinaan ja purkki ei ole kovin iso. Hiuskiinne oli pitävä, mutta sitä pystyi tarvittaessa harjaamaan pois. Kuten sanoinkin, tykkäsin kevyestä ja hentoisesta tuoksusta!

Minkä väriseltä sinun kosmetiikka näyttää?

14 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. No joo löytyy kyllä kaikista tuotteista edes vähäsen tai tooosi paljon! :D

      Poista
    2. Kiitti! Säätelen just tässä jotain uusia juttuja! :D Muutoksia kaipaan, mutta en ihan liikaa. :)

      Poista
  2. Hahaaa oon miettiny just samanlaisen postauksen tekemistä, koska oon monesti nauranu itelleni että pukeudun lähinnä mustaan, mut sit kaikki suoristusraudasta puhelimen laturiin on aina jostain syystä pinkissä tai violetissa värissä ja tasasin väliajoin huomaan värjääväni taas hiuksia babypinkiksi ihan vahingossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwww! No se jos muuten tahtoo olla väritön ja huomaamaton, mutta tollaset tuotteet ja esineet saa sen oman prinsessamielen heräämään! :D Mielenkiinnolla lukisin ja katsoisin sinunkin juttusi et miten paljon niitä löytyy! Mulla pitäs myös kuvata kaikki leopardiset jutut, koska se on se lempikuosi mitä kans löytyy aika paljon.................... :D Kiitos Reetta kommentista!

      Poista
  3. Vastaus kysymykseesi: kirjavalta :D Nuo Schwarzkophin (että onkin vaikea kirjoittaa) hoitosuihke ja hiusöljy alkoivat kiinnostamaan. Minulla on tosi paljon haaroja hiustenlatvoissa ja niitä on heti kampaajalla käynninkin jälkeen.. onko sulla ideaa mitä voisi kokeilla?- emäntä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kirjotin itekki tuon sanan niin monta kertaa tähän postaukseen et lopulta aloin kopsaamaan ettei tuu virheitä. :D Mä suosittelen lämpimästi juuri hoitoaineen tapaisia suihkeita tai seerumia mitä voit laittaa aina pyyhekuiviin hiuksiin tai juurikin tuollaisia öljyjä joilla voi heti parantaa latvojen ulkonäköä kun ne näyttää kuivilta tai harottavilta. En oo hirveesti muiden merkkien juttuja kokeillu, mutta ite oon ainakin nuista Schwarzkopfin tuotteista tykännyt! <3 Toivottavasti tästä oli ees vähän apua tai suuntaa antavaa. Kannattaa myös etsiä netistä vaikka "apua haaroittuviin hiuksiin" tai kuiviin tms... niin saattaa tulla jotain esille! :)

      Poista
  4. no onpa tosissaan pinkki painotteista ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo ei sitä ite oikeestaan ees oo tajunnut, mutta just kun tarvii niitä matkalle niin eiköhän alkanu näyttää reppu siltä et ei oo muutaku pinkkejä tuotteita. Melko pinkin uhri! :D

      Poista
  5. Ihanan pinkkiä<3 nams, kivalta näyttää! :) Paljon hyviä tuotteita!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuostahan jäi uupumaan kyllä varsinaiset pinkkipainotteiset meikit, että olisi ollut täydellinen, mutta nämä kyllä riittää tällä kertaa. :D Ja onhan mulla myös pinkki tangle teezer! <3 Jep ja esim. kaikki hiustuotteet on ollu hullun hyviä! :)

      Poista
  6. Kyllä nyt on pinkkiä <3 Aivan liian söpöä, etten sanoisi. <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo todella paljon onkin! :D Kyllähän tästä meikkityyppiset tuotteet puuttuu, mutta ei niistä sen enempää. :D Kiitos Fani! <3

      Poista