Hiusten värjäys ja asuntoesittely | Video(t)


Moikka! Vihdoin sain aikaiseksi editoida kaksi videota, jotka liittyvät hiusten värjäämiseen ja asunnon esittelyyn. :)

Moni on usein kysynyt milloin laitan shokkiväriä päähän ja kauanko kestää kun se haalistuu. Minulla hiukset kestävät normaalisti 4-5 pesua kunnes hiukset muuttuvat hattaraa muistuttavaksi vaaleanpunaiseksi pehkoksi. Sen jälkeen toteutan videolla nähdyn rutiinin ja koko sessiossa menee noin puoli tuntia. Tarkemmin sanottuna 10 + 10 minuuttia kummankin puolen käymiseen ja sen jälkeen katson vielä tarkemmin läpi sekä letitän hiukset. Värin annan olla päässä 1-2 tuntia ja katson samalla tv-sarjoja. Väristä olisi videolla voinut tulla vieläkin tummempi pinkki, mutta minulla loppui väri kesken. :)


Mitä muuta hiuksiin liittyvää haluaisit nähdä?


Päivitetty versio minun ja Tuomon kämpästä Oulussa. Asutaan kerrostalossa kaksiossa kahden kissan kanssa. :) Ylemmässä kollaasissa on itseasiassa viime vuoden kuvia mitä olen ottanut asunnosta, koska en tajunnut tätä nykyistä videota tehdessä ottaa uusia kuvia. Onneksi ei ole mitään suuria muutoksia tullut olohuoneeseen, vaan ainoastaan makuuhuoneessa on mm. uusi sänky ja meikkipöytä. Väriteema on pyörinyt alusta asti tummanruskeissa kalusteissa ja pinkissä sekä sinisen sävyissä! Olen tällä hetkellä tosi tyytyväinen meidän yhteiseen asuntoon. :)


Miltä sisustus näyttää sinun silmään?

16 kommenttia :

  1. Ihana kyl tuo pinkki sun hiuksissa ja teidän asuntokin tosi kiva =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Tekis vaan mieli kokeilla muitakin värejä välillä, mutta pitäydytään nyt pinkissä vielä jonkin aikaa! :) Hihi! Joo kiitos ei ihan kerinnyt kaikkia paikkoja järjestellä miten halusi videolla näkyvän, mutta eipä se oo niin justiinsa. Suurin piirtein hahmottu kaikki asiat missä niiden paikka on ja silleen. :)

      Poista
  2. Teidän kämppä näyttää hienolta! :) Meidän sisustustyylit on siinä mielessä aika erilaiset, kun sä tykkäät tummista kalusteista ja mä haluun kaiken valkosena. :D Ja täytyy sanoa että mä tykkään edelleen teidän keittiöstä niin paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon yrittäny vältellä valkoisia kalusteita, mutta onhan mulla yks ja se on meikkipöytä. Hyvä paikka kuvata valkosta taustaa vasten, siksi osasyynä se hankittiin. :D Joo keittiö on kyllä melkein paras paikka meidän talossa! Eteinen on kaikkein tylsin. :D Kiitos kommentista. <3

      Poista
  3. Tosi kivoja oli kumpikin video! <3 Pinkit hiukset sopii sulle kyllä tosi hyvin ja tästä/siitä videoista on varmasti hyötyä jollekkin kuka tahtoo värjätä shokki väreillä. :) Ja ihana koti teillä, pitää tulla käymään katsomassa se ja kisut livenä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuo hiusten värjäys oli hetken pisto, että en oikein kerinnyt kauemmin miettiä miten kuvailen sen. :D Mä olin jotenkin tosi varovainen alussa ku värjäsin hiuksia, mutta eipä se sotke ees vaatteita kun se imeytyy hiuksiin hoitoaineen kanssa. :)

      No todellakin! Kehitellään kaikkee kivaa. :) <3

      Poista
    2. Hoitoaine on kyllä kätevä nuitten suora värienkanssa! :) Säästyy väriä ja helpompi levittää. :)

      Joo tietenki! :) <3 Jee<3

      Poista
  4. Meitsi muuten piti aina paljon kauemmin väriä tukassa, ihan shokkivärejä ja kestovärejä tarvi pitää kauemmin, koska muuten ei meinannut tarttua. Ei tullu koskaa testattua vaikuttaako se värin kestoon.. :P
    Kaveri värjäsi joskus joka viikko että sen väri pysyi oikein hohdokkaana!

    ♥ Frillycakes ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans miettiny tuota et vaikuttaako se värin kestoon mitä pitempään pitää shokkiväriäkin päässä, mutta luulen että ei. Tietenkin seos vaikuttaa siihen et mitä tummemman pinkin tekee päähän niin sitä pitempään se pysyy haalistumatta heti hattaraksi. Color maskit on käyny mielessä, että jos niillä ylläpitäisi väriä aina suihkun yhteydessä, mutta toistaseks oon menny pelkällä shokkivärin vaikuttamisella. :)

      Oho no joillakin se on vissii iha rutiinia! :D

      Poista
  5. Sekä hiukset, että asunto näyttää hyvältä. <3 Eniten tykkään teidän asunnossa tuosta valoisuudesta!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! :) Hieman parantelin youtuben parannuksissa kontrastia ja valoisuutta, mutta kyllä siellä oikeastikkin on kesäisin kirkasta. Talvella ei sitten niinkään. :D

      Poista
  6. Kattelinkin just molemmat klipit tuben puolella :).

    VastaaPoista
  7. Toi lintuhäkki on ihana! <3 Mistä se on? On ihanan iso, pieniä löysin jostain mut yksinään ne näyttää tyhmältä, toi iso kruunais homman :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oikeastaan tiedä mistä tuo lintuhäkki on ostettu, kun sain sen pari vuotta sitten synttärilahjaksi! Valitan. :( Toivottavasti löydät jostain kuitenkin vastaavan! Toi on ihan älyttömän kiva kun sinne laittaa kukkia. :)

      Poista