Mitä on rakkaus? | Tuomo ♥ Mella


Hei! Kenelle tuli mieleen otsikosta, että what is love... baby don't hurt me, don't hurt me, no more. Jos ei äsken iskenyt, niin nyt luultavasti se soi viimeistään päässä. Minusta ja Tuomosta harvemmin tulee juttua blogiin, mutta hän vilahtaa silloin tällöin hauskojen haasteiden merkeissä tai vuosipäivää juhliessa. Silti olen aina ajatellut tämän bloggauksen olevan minun harrastus, joten täällä kerrotaan elämästäni ja siinä sivussa saattaa esiintyä muita henkilöitä. Tuomo on tietenkin suurin osa arkipäiväistä elämääni, mutta pienin osa blogia. Jotkut varmasti ymmärtävät miten julkinen päiväkirja voi vaikuttaa ihmisen yksityisyyteen ja sitä kannattaa sensuroida. Mitään sen vakavampaa ei tällä kertaa käsitellä, vaan päinvastoin jotain hauskaa! Seitsemän vuoden aikana olen oppinut rakastamaan tavalla jos toisella - ja haluan kertoa siitä mitä se merkitsee minulle. :)

Rakkaus on...

♥ sitä kun ei osaa kuvitella elämään ilman toista seitsemän vuoden yhdessäolon jälkeen,

♥ Tuomo saa nauramaan huonoillekkin jutuille ja vitseille,

♥ tajutaan ilmeistä mitä toinen haluaa sillä hetkellä ilman sanoja,


♥ mietitään yhteistä tulevaisuutta - mutta ilman mitään paineita,

♥ puhutaan rehellisesti asioista tai omista mielipiteistä ilman tuomitsemisen pelkoa,

♥ riidellään turhanpäiväisistä asioista ja sitten heti sovitaan,


♥ käydään kaupassa ja tehdään yhdessä hyvää ruokaa (ruokahan on rakkaudenosoitus),

♥ ostetaan toisillemme yllätyksiä mistä toinen on saattanut joskus mainita,

♥ vaikka olen välillä manalasta summonoitu demoni niin minut silti hyväksytään,


♥ annetaan toiselle rauhaa huonoina päivinä ja hellyyttä hyvinä päivinä,

♥ vaikka Tuomo tanssii kuin robotti - niin ajattelen siitä silti aina "tuo on minun",

♥ ja minä olen tuuliviiri sekä teen hölmöjä juttuja julkisilla paikoilla - mutta Tuomo ei välitä.


Olisi varmasti paljon muitakin juttuja milloin juuri sillä hetkellä ajattelee, että miten tärkeä toinen on. Me ei muuten esimerkiksi kuljeta käsi kädessä ja pussailla julkisilla paikoilla tai tätä tapahtuu äärettömän harvoin. Me ei nähdä siinä mitään ihanaa kun kuolataan toisen poskelle kaupan jonossa ja tungetaan siirappia korvaan. Kaikki tällainen voi olla ihan pariskunnan yksityinen hetki kotona eikä kaiken kansan nähtävillä. :)

Mitä ajatuksia teksti herätti?

14 kommenttia :

  1. Tuo 7v vuottakin jo hyvä saavutus ja toivon että teilläkin tulee joskus se 20v täyteen joka me saavutettiin hiljattain.
    Me ei myöskään kävellä käsi kädessä tai pussailla yleisillä paikoilla,no joskus voi niin käydä ,mut todella harvoin =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä mä laitoinkin tuohon 7 vuotta yhdessäoloa, koska me hengailtiin jo ennen seurustelua, mutta lokakuussa tulee virallisesti se 7 vuotta seurustelua täyteen. :3 Ja varmasti tulee, koska tässä ajassa on jo niin hyvin tullut opeteltua tää homma ja silleen ei tuu enää mitään yllätyksiä toisesta niin tuskin ollaan kumpikaan mihinkään lähdössä erillemme. :D

      Joo se on tosiaan ihan makukysymys miten kukakin tykkää lääppiä julkisilla! Mutta me mennään niin "ystävä"meiningillä ja otetaan muut huomioon kun ollaan pois kotoa. Kämpillä voi sitten halia toista peiton mutkassa ja pusujakin antaa. :)

      Poista
  2. Awww, ootte niin suloisia tuitui ;__; ♥ Vaikka Tuomo onkin aika myrtsi >:3

    Meilläkin näin neljän vuoden jälkeen on muuttunut (onneksi) se, ettei enää julkisilla paikoilla pusutella tai kuljeta käsikädessä - ainakaan niin usein enää :D Jos ollaan isommassa porukassa niin tietämättömät ei edes tiedä meidän olevan pari, kun ei välttämättä istuta edes vierekkäin, mikä on mulle ainakin ihan fine, kun molemmat tiedetään olevamme suhteessa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha kiitoksia! :D Tuomon perusilme, se ei oikein osaa olla kamerankaan eessä muutaku myrtsinä tai pikkusen yrittää hymyillä. >:D

      Niin! Tästä oli yksi keskustelu yhdessä facebook ryhmässä minkä nimeä en voi nyt mainostaa, mutta siellä oli juuri nää julkiset hellyydenosoitukset puolesta vai vastaan ja ite tietenkin kerroin tämän saman kantani. Jotkut oli sitten sitä mieltä, että ne haluaa ainakin näyttää kaikille kuinka tuo nainen/mies on mun. Mulla eikä sullakaan oo tarvetta todistella kenellekkään et kenen kanssa sitä oikein seurustelee. :D Meillä kaikki tosin tietää kotipaikkakunnalla pikkukylässä et ollaan Tuomon kans pari, mutta eri asia sitten Oulussa kun kukaan ei vielä oikein tunne tai tiedä. :) Kiva kuulla samaa pohdintaa!

      Poista
  3. Ihanat TE <3 ja RAKKAUS on ihanaa <3 Hyvin kuvailit jo tolla ensimmäisellä mitä rakkaus on! :)<3 Meinaan en itekkään osaa/voisi kuvitella elämää ilman jamppaa :D<3 Nyt mulla alkaakin pahat paikat ku jami lähtee 6 päivä armeijjaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiiii kiitoksia Mimma! <3 Joo rakkaudessa on aina hyvät ja huonot puolet, mutta rakkautta se on kuitenkin eikä pilvien päällä tanssimista. :D

      Hitsiläinen kun mietinkin tässä yksi päivä et millonka se Jamppa menee sinne armeijaan kun luinkin teidän yhteisistä päivistä ettei ainakaan vielä ollu menny. Toivotan sulle jaksamisia ja toivottavasti keksit kaikkee kivaa tekemistä ilman Jamiakin! :) Ja mä ilmottelen aina kun oon itekkin huudeilla et voitas jotakin kehitellä! :)

      Poista
  4. Awww , söpönen pariskunta , paljon rakkautta teille jatkossakin :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitoksia vaan kommentista ja rakastetaan jatkossakin! :D

      Poista
  5. Ootte kyl niin ihana pari, kivoja kuvia teistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwws miten kivasti sanottu! Hymyilyttää. :) Kiitos hirmuisesti Inka! <3 :)

      Poista
  6. Heh, me kyllä julkisillaki paikoilla pussataan, jos siltä tuntuu... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo onhan näitäkin. Mä en vaan tykkää! Mutta se on kaikkien oma asia mitä tekee ja missä. :)

      Poista
  7. Mulla on miehen kanssa samat lukemat, seittemän yhteistä vuotta takana
    ja tää teksti olikin taas monilta osilta kuin omasta kynästä.
    Erityisen ihanaa on se, että tekin arvostatte toisianne sellaisena kuin ootte!
    Parisuhteeseenhan kun kuuluu kuitenkin kaksi erilaista ja erillistä yksilöä,
    jos toista yrittää lähtee muuttamaan omanlaisekseen, on mun mielestä jo heti alkuun lähetty liikkeeseen väärällä jalalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin! Onneksi olkoon myös teille, meillä tää virallinen päivä on lokakuussa, mutta n. 7 vuotta ollaan tunnettu, koska tottakai oli tutustumiskausi ennen seurustelun alkamista. :)

      Haha tosi mukava kuulla, että oot pystyny samaistumaan tähän tekstiin suurilta osin ja kiva kuulla sun pohdintoja. :) Ja jos alkaa liikaa vaatimaan toiselta niin ei ole enää hyvä asia. Minä olen tietentahtoen kyllä saanut muutettua Tuomon pukeutumista, mutta se on ollut pelkästään parempaan suuntaan. Ihmisenä ja yksilönä hän saa ja on erilainen kuin minä - esimerkiksi tuo ainainen myöhästyminen on yksi asia mikä saa mun pään puhkeemaan, mutta siihenkin on jo totuttu. :D Ja minustakin löytyy vikoja viitaten kohtaan "manalasta summonoitu demoni", mutta Tuomo on jo okei asian kanssa. :D

      Kiitos kommentista Nadya! :) <3

      Poista