Girls' magical night out | Päivän asu


Heissan! Tyttöjen illassa otettiin muutamat asukuvat ja oli mukava olla innokkaalle kuvaajalle mallina. :) Minulla onkin jo jonkin verran kokemista poseeraamisesta, mutta täytyy antaa pisteet Mimalle! Tämä nainen osasi minun kuvaamisen lisäksi itse sata erilaista asentoa ja luvassa on loistavia kuvia kunhan hän omiaan kerkeää julkaista! Minulla oli aika normaaleja, mutta rakastuin näihin silti kun ei tarvinnut valokuvaajaa juuri ohjeistaa. Näitä on muokattu aika rankalla kädellä, mutta halusin sellaista maagisuutta luonnon keskelle ja vasta värjätyt hiukset kunniaan!

Takki / Nelly.com | Neule / kirppis | Paita / Bikbok | Housut / Seppälä | Kengät / Prisma

Hiusten värjäyksestä olen haaveillut jo jonkin aikaa, joten kulutettiin violettia väriä syväpuhdistavalla ja laitettiin tosi pigmenttistä sinistä päälle. Tunnin odottelun, pesun ja kuivauksen jälkeen lopputuloksesta tuli kuitenkin sinistä ja violettia vivahtavat hiukset ja olin tosi tyytyväinen tähän yllätykseen. :) 

Voisi ajatella, että sinisen paidan ja korujen valitseminen veisi huomiota pois uusilta hiuksilta, mutta mielestäni ne korosti kivasti muutosta. Tuo peplum on yksi luottopaidoistani mitä käytän illanistujaisissa ja mustia osioita koristaa kivasti kaikenlaiset kissankarvat. :D

Kaulakoru / Glitter | Korvikset / Seppälä

Kengät pääsi ensimmäistä kertaa käyttöön, jotka on äiti minulle hankkinut syntymäpäivälahjaksi. Syksyllä ne ovat nyt varmasti enemmän käytössä, mutta ehkä eri sukkien kanssa. :) Näitä kenkiä olin himotellut tosiaan kesän aikaan ja ne olivat myöhemmin äitin kauppareissulla sattuneet olemaan alennuksessa. Kaiken lisäksi minun kokoa, joka on niin iso kuin 41.

Mitä olette mieltä hiusten väristä? Saisiko asukuvia olla enemmän? Oliko nämä yhtään erilaisia kuvia kuin aikaisemmat? Mistä tykkäsitte asussa eniten? Mikä kuva oli mieleen?


Kommenttia hiuksista tai vaatteista?

14 kommenttia :

  1. Ensinnäkin tuo toppi ja hiukset sopii ihan täydellisesti yhteen! :) <3 Ja eniten itse tykkään kyllä tuosta topista, kaulakorusta ja kengistä! ;) Sitten väri on muutenkin jotenki niinku sulle tehty! :) Jotenki kaikki nuo suoravärit on kyllä ollu se sun juttu :) 6 ja 9 mun suosikit kuvista <3 Niin nättinä kyllä oot joka kuvassa. Ja voikun taas oot saanut ihanan tekstin aikaan, Niin selkeästi tulee ilmi kaikki asiat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minunkin mielestä juuri nappivalinta kyseiselle päivälle kun nuo hiuksetkin muuttu! :) Hihi ja kaulakoru ei ookkaa tarpeeksi päässy mukaan, niin yrittäs sitäki käyttää enemmän juhlissa. :3 Kiitos sulle avusta ja värin hankkimisesta! <3 :) Heh, piti mennä laskemaan et mitä kuvia tarkotit kun en oo numeroinu niitä. :D Ja kiitos Mima muutenkin kaikista kehuista, oottelen innolla sun omia kuvia! :) <3

      Poista
  2. Tosi hyviä asukuvia! Näitä olisi mukava nähdä enemmänkin blogin puolella. :) Täytyy vielä kehua noita sun hiuksia koska ne on aivan ihanan väriset! <3 Sulle tuo väri niin hyvin ja oot ihan mielettömän kaunis. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Inka awwww mikä kommentti! <3 Saattas mulla vielä materiaalia olla sitten myöhemmälle vaiheelle. :) Hihi ja tää sininen oli kyllä hyvä vaihtoehto kun se on muutenkin mun lempiväri... <3 :D Voi ei ihan tässä punastuttaa kun kauniiksikin sanotaan! :o

      Poista
  3. Kivat tuli hiuksista! Tykkään paidan kuosista, mutta itselle en osaa ajatella peplum-mallia. Ja nuo housut ovat ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun oot sitä mieltä! :3 Joo se riippuu ihan vartalomallista, että edustaako peplum malli vai ei! Sun kroppaa en oo nähny, mutta oletan et oot tosi hoikka! Mulla kun taas on päärynävartalo, niin se sopivasti tasapainottaa mun olemusta. :D Ja kiitos, nuo housut on mulla kyllä ihan liikaakin päällä.... :D

      Poista
    2. Sait hymyn huulille tuolla oletuksellasi :) Kiitos. (Ja kyllä se jossain määrin pitää paikkansa :))

      Poista
  4. Kaunis Mella. <3 Asu on just nappi ja hiukset upeat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwww tosi kiva kuulla Fani! :) Ihana sinä aamun piristäjä! :D <3

      Poista
  5. Edelleenki todella upeat hiukset ja ihania asukuvia.Näitä voisin katella vaik joka päivä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon Eekku! :) <3 Haha naurahdin ääneen tuolle viimeselle lauseelle! Tosi kiva kuulla. :D

      Poista