Perheen musta lammas | Päivän asu


Terve! Mick'sin kanta-asiakkaiden illasta jäi kummittelemaan tämä karvainen takki ja tilasin sen myöhemmin sitten verkkokaupasta. Hyödynsin koodia minkä saimme ja kun tilasi suoraan Oulun liikkeeseen, niin ei tullut myöskään postituskuluja. Mietin pitkään tilaisinko M vai L -koon, mutta muistin kun ystäväni sovitti tätä silloin liikkeessä ja siinä oli hihat aika lyhyet. Tilatessani isompana huomioin myös sen, että alle mahtuisi paremmin muunmuassa huppari. Oletin jotenkin, että tässä takissa olisi myös taskut, mutta valitettavasti ei. Takin kangas sai minut kuitenkin sen verran rakastumaan, niin pikkuiset yksityiskohdat unohtuu. Olo on kuin mustalla lampaalla...


Teddy L/S Bomber jacket
29,95 € = n. 23 € kun sain 20% alennuksen

Bomber mallinen takki teddy-kangasta.
Helmassa ja hihoissa resori. Vetoketjukiinnitys.
100 % polyesteria.

Perheen ainoana tyttönä olen ajatellut aina itseäni mustana lampaana. Koettelin vanhempien kärsivällisyyttä teini-ikäisenä. Isoveli ja pikkuveli oli aina kiltisti kotona eikä tehneet mitään rajuja juttuja. Tein itselleni salaa lävistyksen, juoksentelin kylillä, uhmasin sääntöjä ja olin kova rääväsuu. Olen niistä ajoista tietenkin rauhoittunut ja äitin kanssa ollaan parhaita ystäviä sekä isän kanssa käydään kalalla, rakennellaan ja vieraillaan ukin luona. Saattaa minulla olla täysi-ikäisenäkin hieman kapinaa, kun vanhemmat ajattelivat etten ole valmis hankkimaan toista kissaa ja olin niin päättänyt sen hakea. Tatuoinnistakin kerroin vasta kun se oli hakattu ihoon. :D 


Löytyykö muita lampaita?

18 kommenttia :

  1. Kiva takki =)
    Mie oon aina ollu se kiltti meistä kahdesta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo tainnu ikinä olla puhetta meillä sisaruksista niin en tiennykkää et sulla oli tai sitten en vaan muistanu. :D Kiitos!

      Poista
    2. Enpä muista onko puhuttu on mulla tosiaan yx iso veli =)

      Poista
  2. Voih, niin ihania ja syksyisiä kuvia! Oon ennenkin kommentoinut tätä, mutta noi sun hiukset on vaan älyttömän upeat! <3

    Haha, et ole ainoa "musta lammas" Mun kaikki sisarukset on suht. rauhallista porukkaa. Toisin ku mä, aina oon huitelemassa ja riehumassa jossakin. :D Oops.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Haaveena olisi vielä päästä Ainolan puistoon kuvaa kun siellä on kunnon puut missä kaikki ihanan syksyiset sävyt. :3 Ja voi kuin mukava kuulla! Onneksi en oo hirveesti katunu sitä, että leikkuutin nämä kun mietin aina miten vaikee oli hoitaa niitä entisiä. :D Vaan kyllä näitä siis jossain välissä taas kasvattelen. :)

      Noniin sielunsisko sieltä! :D Pitäähän se jossain vaiheessa kostautua vanhemmille ettei kaikki oo niitä helppoja lapsia. Ite olin niin koko ajan menossa, että niiden piti aina sanoo "olisit joskus kotona" ja kun veljet oli aina kotona, niin niille sitten "olisitte joskus ulkona". :D

      Poista
  3. Oih, lämpimän näkönen takki! <3 Mää oon ollu melko kiltti tyttö porukoille, sen takia oon saanu hyvän luottamuksen ja ne päästää minut iha helposti kaikkialle. :) Pikkuveli on taas vähä toisesta ääripäästä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olis vaan itekkin päässy helpommalla, jos olis kiltisti käyttäytyny, puhun aina rehellisesti ja pitäny välillä suuni kiinni. :D Aika kauheat välit ollu vanhempiin sillon ku luottamus menny kokonaan, mutta onneksi nykyään ihan eri juttu. :) Sinä fiksuna tyttönä tajunnu tämän! :D

      Poista
  4. Meitä on kaksi hieman riehakkaampaa ja kolme muuta on rauhallisia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä kun ei ikinä tiedä mitä saa kaupan päälle kun lapsia tekkee, että onko helppo vai vaikee. :D Joku lasten käytöskoulutus olis paikallaan!

      Poista
  5. Onpa kiva takki, sopii sulle tosi hyvin :) Mä oon ehdottomasti meidän perheestä se kieroonkasvanein. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana hankinta! Tosin tänään taas kaipailin niitä taskuja, mutta kun ei oo niin ei oo. :D Nonni! Sielunsisko sieltäkin ilmesty. :D

      Poista
  6. Ihana tuo takki! <3 Muutenkii tosi kivoi kuvii, ootko sävyttänyt uudestaan tuota tukkaa ku näyttää niin kivalta :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo just kaks päivää ennen tuota värjäsin hiukset, mutta se ei tartu tasaisesti ja ei kyllä haittaakkaan kun on violetti alta. :D

      Poista
  7. Hauska takki! :) mulla on aina ollut hyvät välit vanhempien kanssa, mitä nyt teininä oli ne teinijutut.... silti kun niistä joskus puhutaan, niin äiti on sanonut että oon ollut helppo teininäkin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Ihana takki ja kissatkin tykänneet jo karvottaa sitä. :D Haha no kiva. Mähän en tässä tosiaan jakanu niitä pahimpia juttuja kun en halunnu kaikkien tietoon ja niistä ajoista ei paljon meillä puhutakkaan. :D Onneksi mennyt on mennyttä enkä ole niin idiootti enää! :)

      Poista