Vartin kissameikki | Halloween


Moro! Halloween oli ja meni... kuka juhli sitä muualla kuin kotona? Itse en tajunnut, että se on niin iso juttu Oulussa ja kaikki näytti olevan juhlimassa. Jos olisin nimittäin tajunnut tämän aiemmin, niin oisin saattanut itsekkin lähteä jonnekkin. Päätin sitten kotona loihtia tällaisen 15 minuuttia kestäneen muodonmuutoksen naisesta kissaksi. Vai oliko se sittenkin niin, että tämä on oikea muotoni ja muut päivät vuodesta peittelen itseäni naiseksi? :D

Tule meille ja kato mun kaa
kissavideoita, kissavideoita
eikä puhuta mitään, yhtään mitään

ne meitä hyväilee eikä ne pääty milloinkaan


Joo, baari on täynnä
me jonossa seistään
mulla on paidassa tupakanreikä
eikä kiire mihinkään


Oon viikon ollut uupuneena
arjen lankoihin langenneena
ja sä oot siinä ja siihen jäät


Joo, tää jono on pitkä
mä nään kun sä kiilaat
sä näät et mä nään
sä luulet et se haittaa mua
mua ei haittaa mikään


Niin, sä aiot lähtee maailmalle
mä toivon et sä kurkistaisit paidan alle
käännä lujemmalle
vie mut lattialle
ja jää


Tule meille ja kato mun kaa
kissavideoita, kissavideoita
eikä puhuta mitään, yhtään mitään

ne meitä hyväilee eikä ne pääty milloinkaan
Maija Vilkkumaa - Kissavideoita

Pukeuduitteko Halloweenina?

16 kommenttia :

  1. itse en pukeutunut halloweeninä, jotenkin sen "juhlan" olemassaolo vaan unohtui mun osalta. :D mut vähänkös kiva kissa meikki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli katseltua jotain keskustelua, että Halloween on ihmisten mielestä turha kaupallinen juhla. Toisaalta se on niitä ainoita juhlapyhiä millon saa pukeutua miksi haluaa ja lähteä ystävien kanssa viettämään iltaa ilman, että kukaan kummeksii. :D Kiitos Inka! <3

      Poista
  2. Ihana mellasein! <3 Tosi hyvin sopii tuo biisi tähän ja tosi kivoja kuvia! :) Vähän oot taitavasti tehnyt tuota leo kuosia kasvoihin! <3 i like this ! <3 Mää en pukeutunut mitenkään :/ :D Nyyh nyt harmittaa kun kattoo muiden ihania pukeutumisia ja maskeerauksia :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi Mima! <3 Joo mä kuuntelin tänään varmaan sata kertaa tuon biisin kun se on niin hauska ja jää soimaan päähän jotenka olen laulanut sitä tänään ääneenki koko ajan. :D No tuota... tuo leokuosi ei ole mistään parhaimmasta päästä, koska oli niin kiire meikata ettei luonnonvalo hävinnyt. Löysin siis paljon parannettavaa tästä meikistä. :D No ehkä ensi vuonna sitten juhlitaan kunnolla? :D

      Poista
  3. Hih, hauska ja hyvin onnistunu pukeutuminen! Olin koko halloweenin vaan kotona kahtoen leffoja, en paljo juhli sitä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mä löysin tuon paidankin kirppikseltä ja se muistutti ihan kun kissa ois repiny sitä. :D Joo itsekkin kissojen kanssa vaan vietin viikonloppua, jos ei satunnaista huristelua lasketa. :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Haha kiitoksia oli hauska tehä tätä, vaikka muutamia juttuja tekisin toisin. :D

      Poista
  5. Täällä Tampereella oli Kissakahvilan synttärit Halloweenina. Oli vaikka mitä kivaa ohjelmaa :3
    Meinaan että tuo meikki olisi sopinu sille vallan mainiosti! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähänkö mä oon kateellinen, että asut / jos asut Tampereella! :( Jospa Ouluunkin joskus perustetaan kissakahvila. <3 :3 Hihi! <3

      Poista
    2. Muutin tänne vasta elokuussa Vaasasta ja pakko kyllä myöntää ettei mua täältä saa repimälläkään :D Mut mun mielestä Oulukin on jeba mesta! Muutaman kerran piipahtanut sielläkin ja oon aina tykänny! o/

      Eiköhän se ole vain ajan kysymys perustetaanko Ouluunkin mirnukahvila. :3 Pidetään pekut pystyssä!

      Poista
    3. Tampere on upea paikka kyllä, sukulainen asuu siellä ja monet kesät tullu käytyä. :D Joo on tietysti Oulussakin puolensa. :)

      Toivottavasti tulis nopeasti!

      Poista
  6. Mulla jäi kokonaan halloween juhlimatta tänä vuonna. Katsotaan ensi vuonna tilannetta uudestaan. :)

    Sä oot ainakin niin söpö. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten mä oon unohtanu vastata tähän. :o <3 Kiitos! <3 Ens vuonna sitten. :)

      Poista