PrimaCatin tuotekassi | Luukkuarvonnan voitto


Moissan! Kyseessä ei ole tällä kertaa vielä blogin arvontaa, vaan itse voitin PrimaCatin luukkuarvonnasta tuotekassin! :) Facebookissa on menossa sellainen kilpailu missä voi vastata joka päivä kissa-aiheiseen kysymykseen ja satunnaisesti PrimaCatin väki valitsee sieltä voittajan. Voittoluukusta kuului kysymys millä lempinimillä omia kissoja kutsutaan? Vastasin, että Simba on leijonanpoika ja Felix villapöksy. :D Tuttavani laittoi minulle aamulla yksityisviestiä, että olin se onnekas ennen kuin kerkesin katsoa ilmoitukset. Paketti tuli tänään postiluukusta ja se sisälsi ihanan kangaskassin, kaksi PrimaCatin tonnikalan makuista märkäruokaa ja piipittävän hiirilelun. Kangaskassi oli ehdottomasti suosikkini ja aion ottaa sen nyt jokapäiväiseen käyttöön! Kiitos PrimaCatille kivasta joulukalenterista ja palkinnosta. 


Mitä olette voittaneet viimeksi?

18 kommenttia :

  1. Onpas hauska kassi :D
    Mie taisin viimeksi voittaa 50 € lahjakortin S-ryhmään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli ennestään semmonen Radio Rockin kassi mitä oon käyttäny ja en edes kuuntele rokkia. :D Nyt on kissakassi! :)

      Oho, tarpeellinen lahjakortti ehdottomasti!

      Poista
  2. Mun viimesin voitto on jouluinen yllätyspaketti en tiiä mitä sisältää ennen kun saan sen käsiini,voitin blogista
    Sain tuollasen kassin messuilta ja se lähti ystävälle joulupakettiin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä blogista voitit jos saan kysyä? :) Hihi yllätykset on varmasti kivoja ja tämäkin oli mulle täysin yllätys! <3

      Oi tää kassi on niin ihana. <3

      Poista
  3. Siisti toi kassi! En ite osaa oikeen käyttää kangaskasseja mut tota voiski pitää :D Onnee voitosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos onnitteluista! Mulla on nyt pidemmän aikaa ollut kangaskassit käytössä kun ne ei näytä niin isoilta kuten laukut ja kivasti istuu hartian päällä sekä on käteviä kauppakasseja tietenkin! :)

      Poista
  4. Äiti voitti vähän aikaa sitten Prima Catin arvonnasta samanlaisen palkinnon (ruuat taisi tosin olla eri), toi kassi on musta ihan mahtava :'D

    Mie oon voittanut viimeksi arvonnasta Twin Peaks bluray-boksin ^^ Oon ollut useamman vuoden aika ahkera osallistumaan kaikenlaisiin arvontoihin niin kyllä niitä voittoja aina silloin tällöin omalle kohdalle on sattunut : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sekin voitti vähänkö kiva! Mä aion kyllä jatkossakin osallistua PrimaCatin kilpailuihin, vaikka en nuihin luukkuihin nyt enää kun en näe siinä järkeä hamuta samanlaista palkintoa enää. :D Tosin sellainen olisi ollut kiva arpoa lukijoiden kesken!

      Uuuu! Minusta taas tuntuu näiden vuosien aikana kun on kaikenlaiseen osallistunut niin ikinä ei vaan nappaa. :D Tämmöiset pienet voitot antaa kyllä silti lisäpontta. <3

      Poista
  5. Hauska kassi, sopii sun tyyliin hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no siinä oot kyllä oikeassa! :D

      Poista
  6. Söpö kassi! :D Itse voitin viimeeksi provinssiin 3 päivän lipun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ja niin kyllä onkin! Vähänkö kiva voitto tuommonen ja varmasti arvokaskin lippu ollut. :)

      Poista
  7. Voimaruokaa tuotepaketin voitosta sain ilmoituksen pari päivää sitten :)

    VastaaPoista