Rennot duunikamppeet | Vierashuoneen löytöeläimet

"Aika hyvät lökärit valitsit, mutta kävikö mielessä kissankarvat?"
13,95 € | Fiorella
Moi! Olisin ehkä halunnut kuuluttaa erilaisissa merkeissä, että olen aloittamassa uuden työn. Halusin kuitenkin jo heti päästä esittelemään löytämiäni vaatteita. Monille ei varmasti tule yllätyksenä ainakaan otsikon kohta missä lukee Vierashuoneen löytöeläimet. Viime vuonna aloitin vapaaehtoistyönä sijaiskotikissojen auttamisen ja sijoittamisen loppuelämän koteihin. Tämä harrastus on ollut niin mukavaa, joten pääsen kokeilemaan sitä varsinaisena työnkuvana. Sitä varten olen tehnyt listaa, että mitä tarvitsen. Löytöeläimien ja lemmikkihoitolan puolella on hyvä olla rento ja joustava asukokonaisuus. Työskentelen tietenkin myös sosiaalisen median puolella, koska se on suurin vahvuuteni ja siihen olen ammatin käynyt. Minua on myös aina kiinnostanut kaikki eläimiin liittyvä, joten voiko parempaa paikkaa löytyä?

"Nämä oli nappiostos! Musta on uusi musta!"
9,99 € | H&M
"Miauuu!"
1,95 € / kpl | Paljekirppis
"Meinasitko lenkittää koiria? Sinun piti hoitaa meitä!"
5 € | Paljekirppis
Näitä vaatteita tulen siis luonnollisesti käyttämään ainoastaan paikan päällä. Otin värimaailmassa huomioon Vierashuoneen logon, joka on osittain sininen. Tosi tyytyväinen olen kaikkiin löytöihin, koska hyväkuntoisia vaatteita kannattaa etsiä myös kirppareilta ja muut löytyi lahjakortilla tutusta vaateliikkeestä. Hankinnassa olisi vielä reppu, johon voisi tarvittaessa mahtua myös läppäri. Yli viikko aikaa kunnes duuni alkaa ja tulen pitämään teidät ajan tasalla kaikesta! :)

"Huppari johon on kiinnitetty kissanleluja... näppärää!"
14,95 € | H&M
Onko sinulla erikseen duunikamppeet?

10 kommenttia :

  1. Hei mahtavaa varmasti mieleinen duunipaikka ja söpöt kissasukat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eekku! :) Joo tuli parit ostettua kun siinä kirpparilla myydään asiakkaiden tuotteiden lisäksi muitakin oheisjuttuja. :)

      Poista
  2. Ei oo kun kengät sisäkäyttöön, ja tietty valkoinen takki. Muussa vaatetuksessa tykkään käyttää töissä vihreää, koska se on semmonen kunnon "apteekkiväri". Onnea uudesta työstä, kuulostaa mukavalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ja vihreä on varmasti muutenkin sulle mielekäs väri kuten mulle sininen. :D Kiitos onnitteluista! :)

      Poista
  3. Noi housut on ihan älyttömän hauskat! :D Paljon onnea työpaikasta ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä nauroin niin kauan siellä kaupassa ja kaverikin kysy, että pystynkö mä elämään tuon tekstin kanssa. :D Ne oli kuitenkin just sopivan ohuet kesäkäyttöön! Kiitos Sara! :)

      Poista
  4. Oi onnea työpaikasta, kuulostaa mahtavalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia onnitteluista! :) Mä en yleensä näistä asioista mielellään blogissa puhu, mutta Vierashuonetta kyllä kannattaa mainostaa ja tuoda esille jatkossakin. :)

      Poista