Nyxin uutukaiset | Kauppakeskus Valkea


Viikonloppuja! Kävin eilen pitkästä aikaa Kauppakeskus Valkeassa. Viimeisin kerta oli silloin avajaisviikonloppuna. Lähinnä Tiger ja Sokos on ollut ne liikkeet mistä löytää jotain mielenkiintoista. Tigerissa on kaikkea sälää mitä voisi esimerkiksi hyödyntää synttäreiden aikaan heinäkuussa. Ideoita otin lähinnä tarjoilukupeista ja korttipeleistä mitä oli myynnissä. Sieltä lähti tällä kertaa vain pienet ostoskärryt vitosella johon asettelin Sokoksen meikkituotteet. Nyxin hylly on edelleen suosituin paikka missä asiakkaita pyörii koko ajan, joten piti hivuttautua johonkin väliin katselemaan.

Liquid Illuminator = nestemäinen korostusväri
Dark circle concealer = mustien silmänympärysten peittäjä sävyssä fair/clair
Brow contour sculpt & highlight = kulmien rajaus ja korostuskynä
Super skinny eye marker = silmien rajaustussi
Neljä tuotetta lähti matkaan, josta uutukaisena kokeiluun pääsee korostusväri. Olisin mielellään halunnut jauhemaisen version, mutta nestemäisestäkin olin kuullut paljon hyvää. Mustien silmäpussien takia olen pitkään etsinyt oikeanlaista peittävää sävyä, mutta mikään ei ole vakuuttanut käytössä. Kaksipäinen kulmien korjailukynä oli lähinnä heräteostos. Se saattaa kuitenkin olla kiireisinä aamuina melkoinen pelastus. Minulla on ikäni ollut käytössä nestemäinen sivellin, joten päätin ottaa testiin tällä kertaa rajaustussin. Toivottavasti ei ollut ihan huono hankinta, mutta vaatii varmasti opettelua. Kaikki uutukaiset pääsee tänään testiin ja näistä tulossa tarkempaa esittelyä joko kuvien tai meikkivideon muodossa!


Nyxiin hullaantuneita?

14 kommenttia :

  1. Täällä on hullaannuttu Nyxiin myös! Mulla on HD-puuteri, Stay Matte But Not Flat -meikkipuuteri ja sit kaks eriväristä Concealer Wand -peitevoidetta, keltanen ja vihree, joista vihree on enimmäkseen käytössä (keltanen ei oo niin kiva). Jos on punasuutta ihossa tai vaikka aknearpia, niin suosittelen tota vihreetä, vaikka se onkin aika hurjan näkönen alkuun! :D Ja myös toi meikkipuuteri on kokeilemisen arvoinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyx on kyllä ihana! Alkaa olemaan melkein jokaista sorttia Nyxin hyllyiltä. Tosin suurinta osaa huulipunaosastolta vielä testaamatta! Joo mulla onkin muutama paletti ollut testissä missä levitän vihreää väriä juurikin ihon punaisiin alueisiin ja nyt oon tuota silmänympäryksiin tarkoitettua peitesävyä testannu mikä on oranssiin taittuva ja pitäis just peittää tummat silmäpussit. :D Niitä Nyxin korjailusävyjä oli sellasissa pakkauksissa kuuteen eri ihon muutoksien korjailuun, mutta jäi toistaiseksi hyllylle. :D Meikkipuuteri on toki mietityttäny, mutta oon toisaalta löytäny niin hyvän jo yhteistyön kautta CosMeryalta etten tiiä viitsinkö vaihtaa. :D

      Poista
  2. Kivoja ostoksia ja söpöt noi kärryt =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Noi kärryt on kyllä niin parhaat! Ihastellu niitä tänäänki. :D

      Poista
  3. NYX:in huulituotteet on mun rakkaus nro 1 kyseiseltä merkiltä. Vielä haluisin testaa jossain vaiheessa Angel Veil- ja Honey Dew Me Up -pohjustajat. Se Anastasian kulmakynään verrattu NYX:in kulmakynä kiinnostaisi myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyxillä onkin niin montaa mitä testata! Mä lähinnä niitä matte lip creameja hankkinu. :) Pitäisi muunlaisiaki testata! :) Oe sieltä löytyis kyllä vielä vaikka mitä! Mulla on se Anastasian kulmapurkki ja viistomainen sivellin niin tuo Nyxin kynä pelastaa kyllä kiireiset aamut, vaikka ei saakkaan ehkä sillä niin täydellisiä rajoja tai häivytystä. Mutta se voi olla semmonen asia mitä muut ei edes huomaa paitsi itse! :D Kiitti kommentista! Laitahan huulipunasuosituksia tulemaan. :)

      Poista
    2. Mä en itseasiassa ole testannut yhtäkään huulipunaa NYX:iltä, se pitäis itsekin tehdä :D Mut siis Soft Matteja, Butter Glosseja ja yhden Intense Butter Glossin omistan. Sulla vissiin olikin jo se Prague -Soft Matte? Se on mun suosikki Soft Matteista. Butter Glosseista taas Apple Strudel on nappi arkisävy ja sen oon käyttänyt jo melkein loppuun. Intense Butter Glosseista oon rakastunu Tres Lechesiin <3

      Poista
    3. Kyllä mulla oli se Prague! :) Kiitos vinkeistä pitää tosiaan niitä butter glosseja testata ja tuo Apple kuulostaa niin hyvältä! :)

      Poista
  4. Tosi kivoja ostoksia. :) Oliko nyxin hyllyyn tullut täydennystä? Kävin yksi päivä ettiin niitä matte lip creamejä, mutta silloin oli aika tyhjänä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli siellä aika hyvin vaihtoehtoja, mutta aina jotakin tietty puuttuu. Oon ehkä keskiviikkona taas menossa uudestaan kun jäin miettii yhtiä tuotteita. :D Toivottavasti sua onnistaa nyt nimittäin niitä oli kyl kunnolla kun viimeksi kävin! :)

      Poista
    2. Okei, kiitti tiedosta :) Pitää lähteä kotiuttaan testiin eka matte cream :)

      Poista
  5. Miksi mä oon missannut tällasen sivuston?? Paljon edullisemmin saa esim TheBalmin tuotteita ainakin tällä hetkellä! Heippa vaan rahat :D Tilaukseen lähti mm. TheBalmin Bahama Mama -bronzer. Nyt vaan ootellaan, että tilaus saapuu perille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuliko tää väärään postaukseen? Varmaan jos oli puhetta siinä uusimmassa siitä Cocopandan sivustosta. :D Ooooh niinpä ja TheBalmin tuotteet on kyllä loistavia mitä oon nyt päässy testaamaan! Vielä puuttuu se Mary-Lou Manizer korostuspuuteri. :)

      Poista