Vilkaisu Pokèdexiin | 91/147


Moi! Edellisen kerran esittelin innostustani Pokemoneihin kertomalla minkä levelinen olin ja mihin tiimiin kuulun. Sen postauksen voit vilkaista täältä. Tällä hetkellä olen tasolla 22 ja Pokemonejakin on jonkin verran kertynyt. Niantic uudisti peliään sen verran, että jatkossa uusien hahmojen hankkiminen on paljon hankalampaa. Peli siirtyy koko ajan kaupallisemmaksi ja peliä on hankaloitettu, että ihmiset hankkisivat helpotuksia. Minua ei ole ainakaan vielä alkanut ärsyttämään kyseinen toiminta, mutta keskusteluja seuratessa monista sen huomaa. Meillä on Pokestop ihan omassa pihassa, niin palloista ei ole ikinä pulaa. Onneksi paikkakunnittain on olemassa ryhmiä missä myös voi vaihdella tietoja mistä löytää tyypillisesti etsimäänsä.

91 Pokemonia olen kolmen viikon pelaamiseni aikana saanut napattua. Suurin osa tuli toki ensimmäisellä viikolla, koska minulla oli sopivasti vapaata. Nyt olen pompotellut työn ja harrastuksen välillä mikä on aiheuttanut ehkä liikaa valvomistakin. Peli on kuitenkin saanut minut enemmän liikkumaan ja mittari näyttää tällä hetkellä 80 kilometriä hahmojen perässä kävelemistä. Ystävien kanssa ollaan sovittu Poketreffejä Oulun keskustaan ja samalla vaihdettu kuulumiset. Eniten olen kuitenkin Tuomon kanssa kulkenut joka paikassa ja silti meillä hiukan poikkeaa Pokèdexit toisistaan.

Jos herää kysymyksiä mistä olen saanut minkäkin Pokemonin, niin saa laittaa kommenttia! Muistan aika hyvin onko Pokemon tullut munasta tai jostain tietystä ympäristöstä. Oululaisetkin saa kysellä vinkkiä, niin autan parhaani mukaan. Kiinnostaisi myös tietää miltä sinun Pokédex näyttää tällä hetkellä? :)

4 kommenttia :

  1. Itsellä tuli lauantaina, kahden viikon pelaamisen jälkeen 100km täyteen:D ihan huippua liikuntaa kyllä. Pokédex näyttää 80 pokemonia ja level 18! Mun piti tosiaan vain kokeilla ko. peliä, mutta hurahdin aika äkkiä :D Ootko käynyt gymeillä paljon? Mä en jotenkin oo vieläkään hiffannut kunnolla sitä, miten saisin taisteltua enkä vaan hädissäni naputtelis näyttöä, jotain ohjeita oon lukenut ja katsonut mutta no, ehkä harjoittelu tekee mestarin? Ja miksi, oi miksi pokemonit on söpöimpiä ekassa muodossa, ja sitten toisessa ja kolmanessa niistä tulee rumia taistelijoita:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huh oot kyllä melkonen lenkkeilijä ollut kun jo 100 kilsaa parin viikon aikana! Ei yhtään hullumpi. :) Sittenhän se olis vielä 1000 kilsaa niin tulee kultapalkinto. :D Kaupungissa asumisen edut kyllä selvästi näkee jos puhutaan useista kymmenistä pokemoneista! Mullaki olis moni muutamaa karkkia vaille evolvattavana, mutta jospa sitä vklpun aikaan kerkeää taas panostaa. :) Tähän jää kyllä koukkuun!

      Joo gymijutut on tuttuja lähinnä mitä Tuomo on kertonu. Oon vallannu 2 gymiä max. tunniksi ja niistähän saa pokekolikoita. Ottelun alkaessa saa valita oman pokejoukkueensa ja taistella vieraan värisessä gymissä tai harjoitella oman värisessä. Siinä pitää näpyttää sitä omaa pokea ja vetämällä omaa voi väistää vihollisen iskua sivullepäin. Toki huomioon kannattaa ottaa myös se miten iso cpsiä omat on ja minkä tyyppiset poket tehoaa mihinkin parhaiten. Gymeistä en kuitenkaan silleensä välitä ku haluun vaan keskittyy etsimään pokeja. :D

      Sinäpä sen sanoit! Tosin Pikachun toinen muoto Raichu on ylisöpö ja suosikkini... tahdon. :D

      Poista
  2. Huiii, ootpa ollut ahkera :P Mulla taitaa olla 46 eri pokemonia :) Tällä hetkellä lv 12 vaihtuu juuri. Jäänyt pelaaminen nyt vähemmälle, pitäs käydä keskustassa katsomassa, kun pää sääntöisesti pelannut kodinlähettyvillä vain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no oothan sinäkin jo pitkällä! Me ollaan useina iltoina käyty keskustassa ja kyllä tästä meidänkin lähettyviltä on kivoja juttuja tullut. Lurepaikkoihin kun menee välillä istuskelemaan ja oottelemaan. :)

      Poista