Sijaiskotipennut videolla (9 viikkoa) | PoPoPet


Moikka! Pennut alkavat näyttämään jo "pieniltä aikuisilta" ja silmistä on hävinnyt sinisyys. Värit saattaa kehittyä vielä pitkään lähdönkin jälkeen. Viikko viikolta niistä tulee vain oikeastaan suloisempia. Kiipeilevät joka paikkaan, mutta viihtyvät myös sylissä kehräten. Aikuiset kissat on pitäneet hyvää huolta koko pesueesta! Yksi aikuisista sijaiskotikissoista lähtee koittamaan uutta kotia, mutta pennut odottaa sinne kesäkuuhun asti. Muutamia viikkoja on jäljellä ja uudet omistajat tulee ainakin vielä kaksi kertaa käymään täällä sijaiskodissa.

Ystävät on jo kyselleet, että miten pärjään kun poikaset lähtee. Ikävä tietenkin jää, mutta uskon ja toivotan pennuille hyvää loppuelämää. Sijaiskotitoimintani ei jää suinkaan siihen. Olen käynyt muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kaikissa uusissa kodeissa kissan sopeutumisen jälkeen. Keskustelupalstat on jatkossakin aina auki ja minua voi lähestyä kissaan liittyvissä asioissa. Tässäkin tapauksessa olen ystävystynyt pentujen omistajien kanssa niin hyvin, että näen varmasti tulevaisuudessa niiden kuvia ja kuulumisia! Olen huokaillut ääneen viime aikoina enemmän, kun näen pentujen olevan innoissaan jostain asiasta tai ne nukkuvat tyynesti sängyllä yhteen kerääntyneenä. Samalla tulen myös ikävöimään aikuista löytökissaa jota olen tiiviisti kesyttänyt alkuvuodesta. Ei ole helppoa eläimestä luopuminen, mutta ei ne oikeastaan ole alunperin ollutkaan minun mistä luopua. :)


Oletko ikinä luopunut eläimestä?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti